onsdag 27. april 2011

Nostalgisk gammel kommode ♥

Da vi kom hjem fra skitur på fjellet i helgen ,
stod det en
  s k a t t  
å ventet på trappa vår...


Kjære nabo- Laila hadde ryddet i en bod
og funnet ut at hun ville gi meg
denne flotte, gamle kommoden,
 som hun har arvet fra sin oldemor...!

Hun vet jo at jeg har en forkjærlighet til gamle møbler
og mente jeg sikkert kunne gi den et nytt liv..

T u u u s e n    t a k k ,  L a i l a! ! !



Gleder meg til å ta fatt på den,
selv om jeg egentlig synes den var veldig søt som den var.
Malingen har begynt å flakke av flere steder,
 så jeg tror den må pusses ned og males om.

I tillegg trenger den nye knotter.
Laila anbefalte meg å bruke to knotter på hver av de store skuffene
 for at de skal være enklere å trekke ut enn de er i dag.

Ha en fin onsdag. :)

Klem Kristin 

3 kommentarer:

  1. Åhhh så heldig du e - og snille Laila;)
    Æ syns den va perfekt akkurat slik den va,nydelig farge og ekstra sjarmis hvis det flakke litt;))

    Ha en fin onsdag!Klem klem

    SvarSlett
  2. Ja, ho e så utrulig snill den dama.
    Syns jo egentlig også den va veldig flott som den va, men vi får se ka det blir til etterhvert. :)
    Kleeeem

    SvarSlett
  3. For en sjarmerende kommode, Kristin! Du e jammen heldig! Måtte vært litt av en overraskelse å se den stående på trappa!! Gelder meg til å se det ferdige resultatet! Blir sikkert smæshing ;)

    Ha ei strålende uke! KLEM

    SvarSlett