tirsdag 12. april 2011

♥ Leker fra BAM BAM ♥

Sammen med en koselig nabodame
bestilte jeg for en tid tilbake siden noen
nydelige treleker fra BAM BAM i Nederland.
Det var nabo- Linda med bloggen mittlykkeligehjem
som hadde funnet ut at man kunne bestille fra Nederland
på følgende nettside http://www.bambam.nl/



Jeg er veeeldig fornøyd med lekene, synes de er utrolig flotte.♥

For andre som skal bestille fra Nederland vil jeg bare tipse om at vi totalt sett
inkl. frakt, nederlandsk BTW, fortolling samt norsk MVA
kom opp mot dobbel pris av det som står oppgitt i nettbutikken.


Noen av tingene blir (og er blitt) gaver, mens noen er til Hermann.


Kuleramme ♥

Tøy- koffert.
Putteboks ♥

Bestikk.
   

Tutkopp.
 

Prinse- rangle ♥
 
Prinsesse- rangle.


Badeand.

Hermann har noen leker fra BAM BAM fra før av også.
Noen har han arvet fra storebror (se her).
 I tillegg fikk han et bankesett fra gudmoren og gudfaren sin i dåpsgave.
Fantastisk flotte og koselige leker. ♥ 

En liten kar som øver på å telle...
Tidlig krøkes.. He he..



Hermann er  9 m n d.  i dag og vi koser oss bare hjemme.♥
Synes det er helt utrolig så fort tiden går,
føles som det var i går jeg var gravid...
Og nå er det ikke så lenge til jeg skal begynne å jobbe igjen..!

I ettermiddag skal vi på skiavslutning og premieutdeling med Didrick.
Han  g l e d e r  seg!
Ønsker dere en strålende tirsdag. : )

Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Gudmor sin besteste gutt!!Grattis med din 9.ende alf prøysen bursdag!!!Suss fra mæ med magen;)

    SvarSlett
  2. Såå koselig med en kommentar fra dæ, Line.
    Hermann susse tilbake til ho gudmor med fine- magen ♥

    SvarSlett