tirsdag 4. september 2012

2- årsfeiring ♥

Det er laaaangt mellom blogginnleggene her i gården.
Dagene går så fort at jeg rekker rett og slett ikke over alt jeg har lyst til å få gjort.
Jeg tar meg ofte i å tenke - dette kunne jeg ha blogget om,
men så blir det med tanken..  

Her kommer noen  bilder fra 2-årsfeiringen til mellomste bror.


Laget vimpler til bordpynt som jeg klipte og limte av gavepapir/ gaveesker og hyssing .





Samt flagg til pynt på cupcakes!
Klipt og limt av gavepapir og tannpirkere.

For øvrig skal jeg prøve å få lagt ut noen innlegg fra guttas nye rom.
Vi har malt litt og byttet litt om på rommene,
slik at alle har fått "nye" rom.

Fortsatt fin kveld og klem til deg 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig delikat :-)
    Heldige bursdagsbarn!

    Lis

    SvarSlett
  2. HEI
    Jeg lurte på hvor i sverigedu kjøpte trekkene til din ektorp. Det har vært en kamp for meg å finne de. Ikea norge har ikke. Så vist jeg får vite kan jeg ringe ditt du har kjøpt dem :)?

    SvarSlett