mandag 31. januar 2011

Gleder meg til sol og vaaarme...

Snart pakker vi kofferten og reiser til varmere strøk.
Gjett om jeg har nedtelling! :)
Skal bli utrolig deilig, spesielt siden vi ikke akkurat hadde tidenes sommer her i nord i fjor.
Ikke kunne vi reise noen sted heller, siden jeg hadde termin midt i fellesferien.
Planen vår var egentlig å reise sydover i slutten av november,
men pga to dødsfall i nær familie valgte vi å utsette ferien til over nyttår...
Nå gleder vi oss veldig til å kose oss sammen på ferie med sol og varme.

Vi er veldig glad i å reise og har utrolig mange flotte ferieminner...

Her kommer noen fra de siste årene...


En ukes seiltur sommeren 2009. ♥
  
Deretter dro vi rett til Danmark hvor vi ferierte i 2 uker.
I tillegg fikk vi med oss et bryllup i København.


Fantastisk flott mai- vær i Riga våren 2009.
Godt for solhungrige nordlendinger etter en laaaang vinter..
  
Vi var på besøk i Longyearbyen hos Didricks Bestemor og Beste- John påsken 2009,
derfra dro vi direkte til Kilpis i Finland hvor Bestefar og Besta har hytte.
  
Thailand desember 2008. ♥
  
Koselig uke i Sozopol juli 2008.

En liten Sverigetur i juli 2008.
  
Budapest høsten 2008.
 
Didrick feiret sin 1 årsdag og vi feiret jul på Tenerife i 2007.

Mai- tur til Bahia Feliz 2007.
(Didricks første sydentur, 5 mnd gammel.)
 
Ååå, som jeg gleeder meg til sol, varme og ferie sammen med familien.
Skal bli helt
F  A  N  T  A  S  T  I  S  K
med en sydentur nå snart....! :)

Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar