onsdag 28. mars 2012

R a l l a r a n t r e k k

Jeg lovte jo å vise dere resultatet av
rallarvesten jeg sydde til mannen min
i anledning Vinterfestuka her i byen
for et par uker siden.

Han ble såååå fiiiin atte!!
Så ut som en god, gammel rallar i den.

Her kommer noen bilder av vesten.






Stoffet er i koksgrå vadmel og bestilt fra Stoff og stil.
Knapper og fór er også bestilt derfra.

 




Egentlig skulle jeg sy en gammeldags linskjorte også,
men tiden min strakk rett ogslett ikke til.
Så det får heller bli en annen gang.

Og i fjor sydde jeg meg selv VU- antrekk.
Se resultatet her.

I dag koser jeg og Hendrik oss bare hjemme. 
Han er fortsatt supersnill og god.
Smiler og er så fornøyd.
Det varmer mamma- hjertet.

Ønsker deg som er innom en stråålende fin dag.

 
Klem Kristin 

1 kommentar:

  1. Trine Håvardsen28. mars 2012 kl. 12:50

    Han va jo så snaisen i rallarantrekket;-) ha e bra heldig som har ei sånn flink kone:-)

    Klart gudmor sin Hendrik e snill:-) like snill som mamman<3
    ses imorn, gooo klæm<3

    SvarSlett