torsdag 8. mars 2012

N y E k t o r p ♥

Vi har kjøpt oss ny Ektorp sofagruppe fra IKEA.
Ble kjempefornøyd med dette trekket.


Trekket finnes ikke i Norge på IKEA, men i Sverige,
og heter Korndal mellangrå.
Det er endel lysere enn Svanby grå,
og mye grovere og mer robust i stoffet.



L O V E   I T !







For øvrig hadde vi koselig besøk av
Min lille lykke- Christina i går.
Og Hendrik fikk den søteste gave fra Lykke-familien.

Hjemmelaget linhjerte med brodert navn på, body, dejlig lue og små tøfler.

Nyyydelig gave,
t u u u s e n   t a k k ! ! !

Samtidig vil jeg ønske nye følgere hjerteligst velkommen
og si at de koselige kommentarene fra dere
 v a r m e r  mitt hjerte.♥

Klem Kristin 
 

5 kommentarer:

  1. Liker godt hva jeg ser på bloggen din =)))) Følger deg videre.... Bestilte du trekket rett fra svergie??? KAnskje det kommer til Norge??? Norges største Ikea åpner om 2 mnd ca 20 min fra meg... KAn håpe og finne det der. VIL HA...

    SvarSlett
  2. Heja vennen;)

    Det va så fint det trekket - har sjekka det ut og de e visst fri både i Sverige og Finland;(
    Så bra du likte gaven;)

    Klem til dæ

    SvarSlett
  3. Vi bestilte trekke fra Sverige ja, men trur desverre det skulle gå ut av produksjon..:/ Skjønne mæ ikke bestandig på IKEA og at dem lar flotte produkta gå ut, men men..
    To Ju Mama, så koselig at du like bloggen min. Det sett æ stor pris på.
    Gaven va bare fantastisk flott, Christina.<3
    Kjipt kjipt at de e fri for trekket både i Sverige og Finland..
    Klem fra mæ <3

    SvarSlett
  4. Må bare si at bloggen din er en drøm og for et nydelig hjem :)

    Ønsker deg en fin ny uke :)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Hvordan bestilte du ?

    SvarSlett