mandag 26. september 2011

Oppsummering sommer 2011

Det er for tiden laaangt mellom blogginnleggene her i gården..
Dagene går i ett med barnehage, jobb og familieliv for oss.

Sist innlegg lovte jeg å vise noen bilder fra sommerens begivenheter.
Dette innlegget hadde jeg egentlig gjort klart for lenge siden,
men har vært utrolig treg med å få publiser det..
Det har virkelig vært en superflott sommer i nord i år
og vi har storkoset oss.

Her kommer noen bilder fra noen av sommerens begivenheter.

Nyydelig brud og to stolte forlovere.
(Foto: Rune Dahl)



Fiiiineste symøtejenten.



30-årsfeiringen min i hagen vår.
Det ble servert grillmat, god vin, kaker og kaffe.
En flott feiring med venner og famile.
 

Herlig familie- ferie i Kroatia i 2 uker, med en ukes seiltur.

 
Kenneth har lagt belegningsstein i oppkjørselen vår
,
Herregård fra ASAK i fargen gråmix.
Det var en stor jobb og han har vært suuuperflink.♥



   Grunnarbeid for steinlegging pågår.



Steinlegging pågår.
  


Den nye, steinbelagte oppkjørselen vår pyntet til 1-årsfest i sommersola.
 

Vi har hatt mange fine sommerdager i år.



Didiiii, e du her....?

Lekestua er min fra jeg var liten.
Mamma og stefaren min bygget den til meg i bursdagsgave når jeg var på ferie med pappa.
Da jeg kom hjem stod denne store bursdagsgaven å ventet på meg.
Minnes at det var stooor stas.


Flinke- Kenneth’n min har også bygget en flott redskapsbod i vår.
Bilder av den kommer senere.
 

Æ skal hjelpe han pappa å snekre... ;)
 
Storebror er suuperstolt over den nye sykkelen sin.
Han suser av gårde på ”racersykkelen” sin og er blitt en skikkelig storgutt...
... og jeg er stolt mamma.


 <><><><><><><><><><><><><><>
 
<><><><><><><><><><><><><>
1-åringen vår koser seg med sjokoladelake og krem, mmmmm......
 

Gutta koser seg i sommersola med
rabarbra fra hagen vår, med sukker på….


M m m m m m . . .


                

Fiiiineste guttan mine.



En smørblid gutt, nybada og klar for kveldsmat.

Mamma sin Didrick.
 
Det var en fin oppsummering av en flott sommer
med mange herlige sommerminner.

Nå er høsten kommet for fullt her hos oss i nord,
og vi holder på med litt inneprosjekter for tiden...
*Smiler*

Fortsettelse følger.....

Klem Kristin 

2 kommentarer:

  1. Flott og minnerik oppsummering,og ikke minst mange flotte bilda;) Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Tuusen takk, Marthe. Klem klem

    SvarSlett