tirsdag 8. mars 2011

Stæsj til gutta

Jeg må inrømme at jeg er litt svak for små, kule joggesko...
Har flere par fra storebror var liten,
men når jeg så disse parene, da vi var på ferie, klarte jeg ikke å motstå dem...

Veeerdens søøøteste Nike Shox..! <3


<3  <3  <3
Kjøpte de i to forskjellige størrelser, slik at det kan forsvares å kjøpe to par.. ;)
Pleier å kjøpe joggesko til guttene når jeg er ute å reiser,
siden utvalget er mye bedre enn hva vi har her hjemme.

Disse Rip Curl skoene til storebror var også så tøffe. <3

Kjøpte de litt stor slik at de passer Didrick til sommeren.

Pene sommerklær til lillebror ble det også litt av.

Synes denne var så   s ø t. <3


Vi skal få Hermann fotografert nå snart igjen,
så da er det jo ekstra fint at han har noen pene antrekk.
 Da Didrick var ca. 8 mnd, var vi hos fotograf med han,
så det planlegger vi også med Hermann nå.
I tillegg skal vi få tatt noen bilder av guttene i lag. <3

Ha en strålende dag dere.

Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Jeg er også svak for små joggesko til barn - selv om jeg ikke har barn selv! Utrolig søte de var:) og antrekket til lillebror er virkelig i hjerteknuserkategorien!!

    SvarSlett